Ereditate

Image

E noapte si n-aud decat

Bataia inimii ce se-mpleteste

Cu vantul ce loveste crunt

In intunericul sublim

 

Aceleasi soapte, iar pacate,

Pierdute-n pestera uitarii

Ne-or aminti vreodata, poate,

De asprul gust al dezolarii

 

Aceleasi fete, alte masti

Pasesc de-acum agale,

Iar eu ma uit acum ascuns

In umbra dumitale

 

Ma uit pe mine, pentru ce?

Ma uit ca-ntr-o oglinda,

Caci plansul Necuratului

M-a invadat in tinda

 

Si totusi nu e chiar asa

Cum fuse altadata,

Chiar daca tie ti-ar parea

Ca arde lumea toata

 

Iar patul asta-i inca gol,

In negura pustie,

Doar ceasul stie, uneori,

Ca nu o sa mai fie.

 

Din pielea-ti alba, de cristal,

N-a mai ramas nimic..

O stea pe geana agatata,

Un fald usor acum se-arata

Intregii lumi cat e de mic

 

Eu inca ma  mai uit la mine

Prin ochii tai, ca-ntr-o oglinda,

Ca un pisic ce stie cine

Ramase fara tihna.

 

 

Dar nu mai vreau sa fim asa,

Sa dau de tine-aievea,

Ci de ma ai si nu m-oi vrea

Tot eu sa-ti fiu pecetea.

 

Imi curgi prin sange

Si ma tem

Sa nu raman nauca,

In ziua cand te voi vedea

C-atarni de o uluca,

 

Sarmanu-mi vis nebun,

Cu chef de duca,

Om fara tine, bestie cu ea,

Care te-arunca ieri in calea mea

Leave a Reply

