Obsesie

Image

 

Te vreau şi nu pot s-o mai neg

E-aproape clar.

Raţiunea-mi e pierdută iar,

Iar din acel imens bazar

Ai devenit obsesia pe care nu pot să o şterg

 

Dar nu mă supăr, nu-i nimic

Am mai păţit şi…ce să zic?
Aproape mi-a p
cut.

E-un freamăt ce iute-a trecut

De carne, sfâşiindu-mi lobul urechii

Şi pătrunzându-mă

Cu-imaginea perechii

Ce dansa, pe moarte, vlăguită de ciumă

 

Obsesia-mi pentru tine nu-i doar un simplu vis,

Este fărâma-mi de paradis

De care o să ţin mereu cu dinţii;

Chiar dac-o să ucid toţi îngerii şi sfinţii

 

Nu-mi pasă de ce s-a văzut!
Vreau s
ăţi fur un ultim sărut,

Să-i iau esenţa şi să-l pun sub lacăt

Aşa, povestea-mi n-o să aibă capăt sau final,

Spărgând cu indecenţă un stereotip banal

 

Dar stai…de ce pleci chiar acum?
M
âine-o s-apară un alt drum

Născut din ploaie şi din fum,

Mocirlă şi speranţe scrum,

Dar azi eşti doar al meu!

 

Te sperii chiar atât de rău?
M
ă scuzi…nu asta am vrut eu,

Însă aşa păţesc mereu

Chiar dacă nu mi-e greu

Să-mi opresc inima la timp

 

Nu-ncerc sa fac apologia

Unei minţi ce dezgroapă mumia

Prafuita a-unei minti candva de aur,

Ce-a născut pasiuni şi-obsesii mari cât un balaur

Şi care încă nu s-a potolit,

Dând naştere şi-acum unor demenţe

Care fac mantii regale din două zdrenţe

 

Acum eu plec…rămâi cu bine!

Când poţi, mai dă şi  pe la mine,

Căci uşa-mi e mereu deschisă

Şi torţa din fereastr-aprinsă,

Drept călăuză tuturor

 

Căci eu trăiesc, eu simt, ador

Şi vise,  lespezi reci şi ude

Pe-a căror margine mai mor

O ferigă şi-un sicomor

Care se descompun uşor-uşor

Privindu-mă cum îmi omor

Pe un altar păgân de flori

Îndată tot trecutul.

 

Şi-obsesia zboară în văzduh…

Ca un ştrengar de ne-mblânzit

Ce pe dată a-ncălzit

O lume-ntreagă

Cu parfumul său de fragă

 

Pe mine m-a-nnebunit

Cu răvaşul de pe pernă

Şi cu alba-i diademă

Ce-o făcea o zână bună,

Fiindcă nu e chiar de glumă

Cu obsesia mea golaşă

Iarăşi m-a făcut trufaşă!

Leave a Reply

